VISIT Registrerings System

VISIT Registrerings System

VISIT Registreringssystem registrerer ankomst- og afgangstider samt giver mulighed for at se, hvor mange der befinder sig i bygningen og meget mere

VISIT Registreringssystem er et super nemt og meget brugervenligt elektronisk registreringssystem til iPads. Det kan anvendes til registrering af personer, gæster, besøgende, medarbejdere og elever med mere.

Når personerne eller gæsterne ankommer til lokationen, tjekker de let og enkelt ind på iPads. På samme måde tjekker de ud, når de forlader lokationen, og det foregår hurtigt og ubesværet.

For eksempel, hvis en lærer ønsker at kontrollere, hvem og hvor mange elever der er mødt op, kan dette gøres direkte på iPads ved hjælp af en kode.

Visit Registreringssystem har også en backend-database, som opbevares på en ekstern server i skyen og tilgås via en hvilken som helst browser. Der er ingen vedligeholdelse, da vi tager os af dette.

I backenden kan administrator udskrive loglister, tjekke, hvor mange personer der stadig befinder sig på lokationen, se logfiler, ankomst- og afgangstider og meget mere. Desuden kan Visit Registreringssystem tilpasses efter behov. Det kan opsættes, så det passer til jeres specifikke krav og ønsker.

Der er også mulighed for manuel ind- og udtjekning af personer via backenden, hvis dette er nødvendigt.

VISIT Registrerings system kan bruges til flere forskellige typer person registrering:

VISIT Registrerings system kan placeres mange forskellige steder

Mulighed for ekstra udvidelse og tilpasning af VISIT Registreringssystem

Fordele ved VISIT Registreringssystem