Klub registreringssystem
Registrer nemt og simpelt jeres gæster i VISIT klub registreringssystem
VISIT klub registreringssystem fra Visit Security er en brugervenlig og effektiv elektronisk løsning, velegnet til både små og store steder som klubber, natklubber, barer, caféer, værtshuse, stadions og mange andre steder, hvor der er behov for en papirløs registrering af gæsterne.
Gæsterne kan registrere sig på flere måder, enten ved at indtaste deres telefonnummer på en skærm eller ved at lade personalet scanne deres sygesikringskort eller en QR-kode. Det er en enkel, hurtig og bekvem proces. Systemet er online og køres i skyen, hvilket eliminerer behovet for vedligeholdelse, servere eller andet.
VISIT klubregistreringssystemet tilbyder en række funktioner, herunder:
- Visning af logfiler.
- Adgang til forskellige historiker.
- Overvågning af antallet af personer i bygningen i forhold til sikkerhed.
- Se forskellige statistikker.
- Lokal karantænehistorik.
- Aldersstatistikker.
- Mulighed for oprettelse af forskellige klubbelønninger til gæsterne.
- Beskeder til gæsterne via systemet.
- Mange andre tilpasningsmuligheder i VISIT klubsystemet, der kan tilpasses efter jeres specifikke behov. Der er næsten ingen begrænsninger.
Kontakt os gerne, hvis I ønsker at høre mere om VISIT klubsystemet.
Vagtplan og medarbejderregistrering.
Der er også mulighed for at inkludere jeres medarbejdere i medarbejder registreringssystemet. Dette giver jer en oversigt over medarbejdernes arbejdstider, kalender og vagter med mere.
I kan se, hvor mange timer en medarbejder har arbejdet i den pågældende uge eller måned. Desuden kan I få adgang til kalenderen eller vagtskemaet i systemet, så I kan holde øje med, hvilken medarbejder der er på vagt eller planlægge fremtidige vagter. Det er også muligt for medarbejderne selv at “booke” deres egne vagter, enten via en PC eller vores mobilapp, der understøttes både på iOS og Android.