Tidsregistrering der overholder alle lovkrav
Konkurrencedygtige priser
Overhold alle krav til den nye lov om tidsregistrering
Ingen udbetaling på hardware og standere
Vores system er udviklet kontinuerligt i +10 år
Få en gratis introduktion til vores tidsregistreringssystem i dag
Overhold den nye lov om tidsregistrering med Visit Security
VISIT tidsregistreringssystem tilbyder en brugervenlig, elektronisk løsning til nem registrering af ankomst- og afgangstider. Dette system er ideelt for medarbejdere, studerende og andre besøgende, og understøtter flere sprog, hvilket gør det alsidigt og tilgængeligt for en bred brugergruppe. Med tidsregistreringssystemet fra Visit Security overholder du samtidig alle regler på området omkring tidsregistrering, herunder også den nye lov om tidsregistrering.
Tidsregistrering kan foretages på tre måder: via iPad ved indgange, gennem vores mobilapp på din smartphone, eller via en webbrowser. Vores system er kompatibelt med både iOS og Android enheder og understøtter brug af Beacons til ind- og udtjekning både indendørs og udendørs.
Tidsregistrering pris
Vi har nogle af de billigste priser på markedet og er meget konkurrencedygtige på priserne. Herunder har vi samlet vores billigste priser på henholdsvis en løsning uden en ipad-stander og med.
Tidsregistrer med telefon, tablet, VISIT tjek-ind stander eller pc
Når du bruger Visit Security, får du et enkelt tidsregistreringssystem med alle funktioner der måtte være behov for. Når du bruger Visit Security, får du mulighed for at tjekke ind med både vores tjek-ind stander, en webbrowser, din mobil, en tablet eller noget helt andet. Du kan definere tjek ind mulighederne for hver enkelt medarbejder, hvis de f.eks. skal være inden for en bestemt afstand fra et bestemt sted for at kunne tjekke ind. Hør mere om systemet og indtjekningsmulighederne i videoen herunder.
Integrer tidsregistrering med alle jeres it-systemer
Vi kan specialdesigne alle aspekter af programmet, så det kan tale sammen med lige netop det program du har behov for. Det kræver bare, at man får det andet program til at tale sammen med vores tidsregistrering.
Tidsregistrering software til alle brancher
Vores tidsregistreringsoftware er lavet til alle brancher på markedet, så du kan bruge Visit Security, uanset hvad der er behov for. Hvis der er en funktion vi mangler, kan vi hurtigt udvikle den, så systemet er tilpasset DIT behov.
- Tidsregistrering til produktion
- Kontorer
- Skoler
- Virksomhedens medarbejdere
- Fabrikker
- Byggepladser
- Hoteller
- Fitnesscentre
- Hospitaler
- Opgaver med fjernarbejde
- Lufthavne
- Håndværkere
- Udkørende services
- Og mange flere
Tidsregistrering ved fjernarbejde
For fjernarbejdere tilbyder VISIT muligheden for at registrere arbejdstid hjemmefra. Ved at bruge vores mobilapp eller en webbrowser, kan medarbejdere nemt indtaste start- og sluttidspunkter for deres arbejdsdag.
Medarbejdere har adgang til deres arbejdshistorik, inklusiv arbejdede timer og mere, enten via mobilappen eller ved at logge ind på backend-systemet gennem en webbrowser. Dette giver en transparent oversigt over arbejdstid og bidrager til en effektiv tidsstyring.
Kom godt i gang med tidsregistrering fra Visit Security
Indledende snak om jeres behov
I kontakter os eller udfylder kontaktformular, hvorefter vi tager en indledende snak om vores system og jeres behov.
Opstart og opsætning
Vi giver jer en grundig introduktion til systemet og sætter alt op efter jeres behov, så i kan komme i gang med nemt at holde styr på tidsregistreringen.
Dagligt brug af systemet
Når alt er klart, bruger i systemet til at tidsregistrere i jeres virksomhed. Systemet kan bruges på tværs af mange områder i virksomheden.
Løbende optimering/ kundeservice
Vi sidder klar på alle hverdage til at svare på spørgsmål og hjælpe med udfordringer. Har i brug for en specifik integration eller løsning, hjælper vi også med det.
Bliv klogere på vores tidsregistrerings system
Lever Visit Security op til den nye lov om tidsregistrering?
Ja, når du bruger tidsregistreringssystemet fra Visit Security, får du alle de funktioner og egenskaber du skal bruge for at leve op til lovkravene. Vi har hele tiden fingeren på pulsen, så vi sørger for at du som kunde har alt du skal bruge og overholder lovgivningen.
Hvor let er det at implementere tidsregistreringssystemet i vores virksomhed?
Vores tidsregistreringssystem er let at lære at bruge. Når du bruger vores system, får du en grundig introduktion til systemet og dets funktioner.
Vi har også integrationer til de fleste systemer, som har brug for at snakke sammen med tidsregistreringssystemet.
Det er derfor nemt at komme igang, når du får grundig hjælp af vores teknikere, som altid er til rådighed.
Hvad er omkostningerne forbundet med at implementere et tidsregistreringssystem?
Er det svært for medarbejderne at lære at bruge?
Nej. Det vil altid være frustrerende for medarbejderne, når de skal til at gøre noget anderledes end de er vandt til. Heldigvis er vores system meget intuitivt og nemt at lære, så besværet for dine ansatte er så minimeret som muligt.
Er det svært for administrationen at holde styr på?
Vores system bliver hele tiden optimeret, så det er så let som muligt for alle parter at benytte det. Derfor er det blandt andet bygget på feedback fra brugerne af systemet. Derfor er vores system også sat enkelt og let op for administrationen, så de let kan tilgå de funktioner de skal bruge.
Hvordan tjekker man ind og ud?
Telefon: Med vores app eller hjemmeside, kan du nemt tjekke ind fra din telefon på farten eller fra et bestemt sted.
Web: Du kan tjekke ind på vores hjemmeside via en enkel tjek ind side, som er lavet til at blive brugt på tværs af alle slags enheder.
Tjek-ind stander: Med vores tjek-ind stander kan medarbejderne nemt tjekke ind fra indgangen af din fabrik/produktion/kontor eller et helt andet sted. Valget er dit. Der er ingen udbetaling på tjek-ind standeren og vi sætter den op gratis. Den koster kun et månedligt gebyr.
Specialdesignede løsninger: Hvis du har et specifikt behov for tjek-ind muligheder, kan vi altid finde en løsning/udvikle systemet, så du kan tjekke ind på lige netop den måde du har behov for.
Hvilke unikke funktioner har tidsregistreringssystemet fra Visit Security?
Hvor lang tid tager det at implementere?
Vores system er nemt og hurtigt at implementere og med hjælp fra vores teknikere får du hurtigt koblet det op med de nødvendige systemer og gjort det hele klar til brug i din virksomhed.
Lav jeres tidsregistrering smart - Få en gratis introduktion af os
Tidsregistrering af medarbejdere
Effektiv tidsregistrering af medarbejdere er afgørende for enhver virksomheds produktivitet og lønsomhed. Ved at implementere en pålidelig tidsregistreringsløsning kan virksomheder nøjagtigt spore medarbejdernes arbejdstid, hvilket forenkler lønadministrationen og sikrer overholdelse af arbejdstidsregler. Moderne tidsregistreringssystemer tilbyder fleksibilitet med online og mobil adgang, hvilket gør det nemt for medarbejdere at registrere timer uanset placering. Automatiserede processer reducerer fejl og frigør tid for HR-afdelingen. Effektiv tidsregistrering bidrager til bedre ressourceallokering og informerede beslutninger. Find den rette tidsregistreringsløsning og optimer din virksomheds arbejdsstyrke i dag.
Tidsregistrering software
Effektiv tidsregistrering software er afgørende for moderne virksomheder, der ønsker at optimere deres arbejdsprocesser. Med pålidelig tidsregistreringssoftware kan virksomheder nemt spore medarbejdernes arbejdstid i realtid og forenkle lønadministrationen. Moderne løsninger tilbyder avancerede funktioner som automatisk tidsregistrering, fraværsstyring og rapportgenerering. Cloud-baserede tidsregistreringsværktøjer giver fleksibilitet og adgang på tværs af enheder, så medarbejdere kan registrere timer hvor som helst. Investering i tidsregistrering software reducerer fejl, sparer tid og sikrer overholdelse af arbejdstidsregler. Optimer din virksomheds produktivitet med den rette tidsregistreringssoftware i dag.
Simpelt tidsregistrering system
Et simpelt tidsregistreringssystem er afgørende for virksomheder, der ønsker en brugervenlig løsning til at spore medarbejdernes timer. Med et intuitivt tidsregistreringssystem kan virksomheder nemt indsamle og organisere arbejdstidsdata uden besvær. Funktioner som automatisk timerregistrering, let tilgængelige rapporter og enkel brugergrænseflade gør det muligt for medarbejdere at registrere deres timer hurtigt og præcist. Et simpelt tidsregistreringssystem hjælper med at minimere administrativt arbejde og frigør tid til andre opgaver. Vælg en pålidelig løsning for at effektivisere din virksomheds tidsstyring i dag.
Overhold alle krav om EU tidsregistrering
Visit Security hjælper dig med at overholde alle de nye krav fra EU ang. tidsergistrering. Derfor kan du føle dig tryg ved, at alle regler fra EU bliver overholdt, når du benytter tidsregistreringen fra EU. Visit Security har i mange år arbejdet med registrering af tid, gæster og andre ting på arbejdspladser, og har derfor fulgt godt med i udviklingen inden for de nye EU krav om tidsregistrering. Kontakt os i dag og hør mere om vores tidsregistreringssystem.